Studentklänningen inköpt



Ja just precis. Studentklänningen är redo för min kropp den 12 Juni :)

Var inne i Krstad idag igen eftersom jag skulle köpa klänningnen som jag lagt undan från BIKBOK. Väldigt söt klänning med andra ord, och lite halv kort :) Var även inne i Krstad med Elin igår och bytte en klänning som jag köpte i fredags. Sen la butiken över pengarna direkt till mitt kort och pengarna kommer inte in förrens 1-2 arbetsdagar. Som då inte hon inne på AIMA sa, Taskigt. Så jag gick till BIKBOK och skulle köpa min vita klänningen men nej då, då hade jag inga pengar inne så jag fick ju som sagt lägga undan den tills idag och åka in och köpa den. Men det var absolut värt besväret! :) Köpte även skor både till balen och studenten i Fredags då jag och Elin var inne i stan. Riktigt nöjd med det köpet!
(Kommer bilder inom kort)


Idag har jag även haft fotoprov kl 8.15. Det gick bra. Fick 19.5 p och Godkänt låg på 16 p. Så jag känner mig helnöjd.
Nu har jag inga fler prov utan bara några inlämningar som ska lämnas in de närmsta veckorna. 2 inlämningar denna veckan. I morgon och på Torsdag. Så jag får ligga i både idag och imorgon på att skriva så det hinner in i tid.
Inte ligga på latsidan inte :)


Puss o Kram på er.
Hinner nog inte skriva ngt inlägg förrens på Torsdag då jag även ska tatuera mig :) Längtar!





Kommentarer
Postat av: emma

du ska inte bara sprätta väck tråden då? :) var sitter den?

2009-05-20 @ 10:23:23
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0