Lördag



Just nu sitter jag med ett arbete som jag ska ha klart på Måndag. Hade visst det momentet kvar i Mibas. Men jag blir klar med det idag. Tog dock en liten paus nu. Häftet är på ganska många sidor. Attans rabarber att jag inte gjort det innan :)

Senare idag vid sisådär 4 tiden ska jag hem till Bma för att sedan låna bilen av mamma och dra till Tollarp för att hämta Matilda vid 6 tiden. Hon är på bröllop idag nämligen :) Hon köpte även en skit gullig klänning igår :) Jag skulle velat ha en sådan själv. Men inget kul att ha likadana kläder som ens polare :) (Inte enligt mig iaf).

Biler på balklänningen+skor, studentklänningen+skor, min nya tatuering kommer så snart som möjligt upp här på min blogg. HAr inte redigt haft tid. Men ska försöka hinna med ett inlägg till innan jag drar till Bma, men vi får se.

Senare ikv ska vi nog hem tilll Jocke och festa. Han har nämligen huset för sig själv denna helgen :) Så vi får se vad klockan är när grabbsen kommer hem från fisket.

Även sjukt tråkigt väder ute idag, så jag håller mig inne :) Men måste gå ut snart ändå en runda med Honey (våran hund för de som inte vet) så hon får kissa lite. För jag vill ju inte ha ngt kiss inne i lägenheten.
Just nu sover de små liven, både Honey och Sindra. Sibdra är min katt för de som inte vet. Hon är sjukt söt.


Hej svejs, nästa helg blir det garanterat fest och då får jag verkligen ta tag i studentveckan. Det ska bli sjukt skoj, fast nästa helg är det ju SWEDEN ROCK FESTIVAL för de som har missat det :D Får väll dit en rund och checka läget :)
Puss o Kram





Kommentarer
Postat av: emma

Haha jag vet inte vad hon hette? Snäll var hon iaf ;D

Fast jag gillar inte tandläkere ett dugg! Usch o blä!

2009-05-30 @ 16:23:26
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Anna

jo det blev skitbra, jag hade mys hemma med mig själv :) har precis jobbat i baren, så jävla fint :)

2009-05-31 @ 03:38:04
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0