Lite skolan, lite Khamn


Tjaa!

Idag vid kvart i 10 skulle vi vara hos veterinären igen med Honey. Det gick bra. Hopn har definitivt blivit bättre i sitt öga. Stackan. Sen kom jag hem precis när det var håltimme mellan mina lektioner i skolan. Så jag började inte förrens halv 2 idag :) Skönt!

Jag började med ett fördjupningsarbete hemma under håltimmen och han skriva 1 A4 sida typ, lite mer kanske. När jag började min Mibas lektion tog Ann upp om studenten. Hon sa att vi inte ska supa så mkt på studentdagen för vi kommer vara helt avdankade från de andra dagarna vi festat :) Hahah vi bara skrattade :) 
Sen gick jag och Emma och satte oss vid varsin dator och började jobba på fördjupningsuppgiften. Mitt cepade så jag fick gå till en annan dator och jobba. Och minsannoda funkade det :) Så nu sitter jag här ännu och jobbar trots att vi slutade halv 3. Känner mig duktig :D Fick ta en paus nu och skriva ett blogginlägg.

Kl 4 ska jag vara nere i Hällevik och hämta Patrik. Sen in till Sbg igen och halv 5 ska vi titta på en makrlägenhet som ligger här i stan :) Men jag tror inte vi sak ha den. Vi blev även erbjkudna att titta på en annan marklägenhet fast utanför stan. Så vi ska titta på den också ngn dag.

Senare ikv ska jag hem till Malin och skriva av ett par svar på några frågor som jag måste ha och plugga på tills på provet vi ska ha på Torsdag. Eller jag , Malin och Josse ska iaf göra det på torsdag (på resurs tid).
Sen ska jag hem och plugga på det + skriva lite på detta försjupningsarbetet vi håller på med. Sen blir det antagligen att sova för klockan kommer vara mycket innan jag känner mig färdig med allt jag ska göra idag.


Tjo hej nus ka jag fortsätta jobba, iaf till 3 minst :)
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0