Hej och hå



..lunka på!  Det är precis vad det är för dag idag :) Bara regn regn regn :( Sjukt tråkigt. Har hört att det ska bli regn hela veckan :(

På onsdag blir det Ballottningen. Hahahah, undra vem man får. Hoppas man får ngn bra kille och att man helst inte behöver gå med 1 brud till :) Hahaha :)
I veckan har jag dock mkt plugg också och det står mig upp till hakan :( Sjukt. Prov på Tisdag igen och en massa inlämningar denna veckan också. F*N!

Kom förresten till skolan idag i tid men då hade vi ingen lärare. Fast jag har ändå jobbat lite eftersom det var en inlämning som ändå skulle vara klar och lämnas in idag :) Har varken ngn religion idag lr svenska så jag börjar nog vid halv 1 lr halv 2 senare idag :) Hinner jag in till Krstad nu innan och byta min klänning :) Nu ska jag dra. Ha det bra my friends :) Älska er ♥


Puss o Kram
ÄLska Pj ♥



Kommentarer
Postat av: emma

Sista rycket nu innan studenten! ;D

2009-05-18 @ 22:41:05
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0