Fy fan...


...vilken dag.

Behöver inte säga ngt mera. Jag orkar inte.


Idag var jag och några polare till hos putte i hans tattoostudio i Sölve. Jag vill så gärna ha en tatuering till :) Nu till sommaren och allt. Den tattoon jag vill ha sa han att den kommer gå på 1500-2000 kr och det har jag absolut inte råd med just nu. Men jag ska kolla på andra ställen också om hur mycket den kommer kosta så får vi se om priset verierar. Om inte så kan jag lika gärna göra det hos putte :)
Men dock behöver jag spara mina pengar ännu eftersom jag snart ska ut och resa. Annars får jag göra ngt lite mindre för ungeför 1000 kr :)

Idag måste jag plugga som bara den. Har mibas prov i mogron som jag inte har börjat plugga till. Sen har jag ett religionsarbete som ska lämnas in på fredag som jag inte ens börjat på. Sen ska jag till Bma idag och lämna in min balklänning hos skräddaren. Så jag har lite atts tå i. Pust!


Puss o Kram på er :)
Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0