Att inte behöva.....



....gå till skolan en Fredag är underbart. Jag börjar nämligen halv 12 på Fredagarna med religion och sedan klasråd och sen Projektarbete kl 2. Men inte idag. Martin våran Religionslärare gav oss en hemuppgift sist vi hade Religion så vi behövde inte komma dit idag. Sen klassrådet skiter jag i och vi har dock inte preojekarbetet längre eftersom det var klart för längesedan :)
Ska kanske dra till Hällevik vid haöv 1, dock med buss. För Patrik ville vi skulle ta hans pappas bil med oss hem idag för Pj ville fixa några saker (pust).

Just nu håller jag på att tvätta lr gick ner i tvättstugan redan kvart över 7 och startade en maskin. Den borde snart vara klar. Ska tvätta en omgång till fast med vit-tvätt.
Sen blir det väll till att dra till skolan för att hämta några böcker om foto. Har nämligen foto prov på Tisdag :/ Sen ska jag ta igen ett Mibas prov som jag inte gjort. Sen har jag 2 st inlämmningar som ska vara inne snarast hos 2 st olika lärare. Pust, det kommer bli en jobbig vecka. Får väll sitta i helgen och plugga.
Detta satans pluggande. Fast det är ju snart slut på det, för om 1 månad och 4 dagar tar vi studenten :),  fast innan det är det Sweden Rock som ska genomföras, sen veckan efter är det vår studentvecka sen veckan efter igen åker jag och Tilda utomlands. Fatta att jag längtrar och fatta med alkohol man kommer ha i kroppen.

Detta var det jag hade att erbjuda via min blogg idag.
Puss o Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0