090511


God Morgon!

Nu sitter jag i skolan och tråkar. Har projekt och företagande. Sjukt tråkigt. Har 1 fråga kvar på mitt arbete som jag inte alls förstår. Har fan kämpat med den 2 ggr.
Blir så jädra arg.....


Han inte gå ut med Honey nu på morgonen eftersom jag själv vaknade kl 8 och jag börjar kvart över 8. Så allöt lite stressad är jag. Sen när jag kom till skolan så fungerade inte datorerna. Fan vad arg jag är.
Men nu har jag lungnat ner mig :) Hahahah :)

Senare idag ska jag till Bma till min kära mor och far. Jag ska kolla upp min balklänning och annat smått och gott :)
Igår var jag och Elin ute och gick i Tredenborg. Det var skönt. Vi gick säkert i 1.5 h. Och fy fan vad jag längtar tills studenten nu. Det är fasen inte långt kvar :) Naajjjjjs :)
Elin, vi längtar........... :):):):)


NU ska jag försöka jobba.
Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0