Efterlängtade bilder!

I Fredags så var det ju såklart utgång...igen! :D Till Grand denna gången också. Men inte konstigt man drar dit nästkommande Fredag då man alltid får en fribiljett med sig hem när man hämgtar ut sin jacka. Fast förra veckas Fredag fick jag ingen för Sara hämtade ut jacka. Så snäll är hon :D Tack!

Idag var det så att säga skola igen. Hade Religions prov vid halv 12. Gick väll sådär. Orkade inte plugga allt för mkt igår :S Men får skylla mig själv ifall jag får IG som jag tror.

Slutade tidigare idag, som vanligt. Ann skulle hem till sin sjuka dotter lr vad det var. Tur som var så körde jag bil till skolan för att inte komma allt för sent efter att ha jagat den förbaskade musen :D Så var hemma redan vid halv 3 idag lr ngt :D Rätt skönt faktiskt. Malin och Josse sa de skulle in till Krstad för att kolla ifall de fick tag på några fribiljetter ännu en gång till Grand, som nu äger rum på Fredag igen kan jag tro :) Sjukt kul isåfall. Men vart ska vi förfesta brudar? ;)
Fick reda på av Malin ikv att de hade fixat fribiljetter och att vi nog ska dit :)

Resultatet av Fredags förfesten hos Anders i Krstad blev såhär.................



Eddie, Zebastian, Sara, Malin och Josse! Alla utom jag :D


Jag själv på en bild! :D Sjunger singstar


Eddie ensamvarg sjunger singstar! :D


Jag, Sara och Malin :D Min arm ser ju nästan vältränad ut :P hahahah!


Vi brudar igen. Jag, Sara och Malin som har en härlig fuller min ;)

Älskar er mina vänner ♥
Ni är riktiga ☆:or allihopa! :D


Kommentarer
Postat av: Malin

haha ja, minen på sista bilden är ju verkligen fin. :P

2009-03-03 @ 23:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0