vad säger man?



Hej alla! :)

Nu är det såhär att jag inte vet vad jag redigt ska göra ikv. Tror jag kanske bara tar en redig slappe kväll och käkar pizza och glor på tv lr ngt. Anna min panna frågade innan ifall vi skulle göra ngt men sa då att jag skulle vara med de andra brudarna och killarna (de frågade före) Men vet inte redigt nu, känner att jag inte vill göra ngt ikv anträngande ikv.

Idag sov jag till kl 10, Sköööööööönt :) Börjar ju halv 12 på Fredagar :P Lyckos mig! Har inte gjort ngt vettigt i skolan idag heller. Sjukt tråkigt att bara sitta, fast tittade på några roliga klipp på youtube dock ;)


Den legendariska hamstern :P




En som har ADHD/DAMP iaf :P hahahaha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0