Gårdagens bris!


HEJSAN ALLA! :)
hoppas ni har sovit gott i natt!


FREDAG
Helgen har varit chill. I Fredags gjorde vi inte så mkt. Sjutsade Anna till falkvik. Natten tills lördag vaknade jag vid 2 tiden på och kände att det stack i min överläpp. Och som jag trodde, jag började få munsår av ingen anledning alls. Så jag snabbt upp för att se ifall jag hade med mig någon  Zovirax lr Anti, men icke så nicke att jag hade. Jag gick och la mig i sängen igen och somnade.


LÖRDAG
Jag vaknade 5 över 11 i morse och jag skulle vara hos Tida vid 12 tiden hade vi bestämmt. Men jag skickade ett sms och sa att jag kom till henne vid 1 tiden ist för jag hade nyss vaknat. Det gick jätte bra :) Jag bilen farandes till karlshamn för att leka. Var så länge sedan vi sågs! Vi gick på stan och kollade i lite affärer och jag hittade mkt fint fast jag köpte inget. Hade dock fått 200 kr av mamma för att köpa mig en tröja lr ngt. Men det blev inget. Jag bara kollade :) Vi käkade på en Kina restaurang också. Mycket gott! Efter det gick vi hem och gjorde te till oss och käkade en kolaglass, Mums!
Vi snackade om vår resa och vi längggggggtar så fruktansvärt mkt nu!

Jag körde hem vid 5 eftersom familjen skulle till mormor och morfar och äta kl 6. Jag han komma ut på mortorvägen då jag började må illa som bara den och få jätte ont i magen. Känndes verkligen som om jag skulle spy i bilen. Men gjorde det inte :) När jag kom till mormor och morfar sa jag till mamma att jag hade jätte ont i magen och att jag mådde illa efter jag ätit. Hon och mormor trodde det var magkatar :S Fy om jag har det. Symptomen är att man får ont i magen och mår illa efter att man ätit. Ska jag någonsin kunna äta igen?

Jag var hos mormor och morfar hela kvällen och var hemma vid 10 tiden. Jag la mig i sängen, då jag redan hade ont i magen, somnade inte direkt utan låg där bara. Somnade vid halv 1 tror jag.


SÖNDAG
Idag vaknade jag redan halv 8, Carl han började leka :S Carl är syrrans son och är sjukt söt. Jag gick upp och stängde dörren till mitt rum och sov vidare. Patrik ringde och väckte mig halv 10 då klockan igentligen var halv 11. Man flyttar ju fram klockan idag. Det blir sommartid :) Skönt, går mot ljusare tider :P
Nu är jag uppe och har ätit en talrik med flingor, får se ifall jag börjar må illa igen om en stund lr får ont i magen :(
Brukar si så där komma efter någon timme. Fick dock ett piller av mormor igår som hjälpte :)

Idag ska jag inte göra ett skit. Morsan och de andra ska till Tjugokull och gå en runda, men jag vet inte ifall jag orkar hänga med. Tänk om jag får ont i magen :( Pii attan! Så jag ska nog bara vara hemma och titta på film/tv tror jag.
Får jag se vad som händer senare ikv :)


Tjohej på dej :) Ha det bra!
My friends ♥
You are a ☆
Jag älskar pengar :)


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha! Gulligt att du vaknade av att Carl började leka! Haha, kan riktigt se ungen framför mig! ;D

2009-03-30 @ 11:57:01
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: emma

Ja Lisa a. Henne har ag inte sett på år och dar! Så det hade varit kul med en det. Det håller ag med om!

2009-03-31 @ 11:01:14
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Anna

du får komma upp och hälsa på om du vill! det hade varit skitkul :D puss love you 2

2009-03-31 @ 18:10:13
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0