The Town

Ikv ska jag in till Sbg och sova där :) Skönt. Behöver jag inte upp så tidigt i morogn bitti :) En fördel att sova i Sbg när man vanligtvis bor i Bma! :)
Ikv blir det väll att titta på film lr ngt.:) Och framförallt sova :) SKÖööööööööööööönt :)

I morgon ska jag ha en lektion (fotografiksbild) sen är det håltimme igen! Sen kl 1 ska vi klassen vara i Krstad för att titta på en utställning som ligger brevid Banken (nattblubb), nära Grand också så att säga :P Utställningen tar väll ungefär kanske 1,5 timme sen hem från Krstad och slappa lr sova lr ngt :P

Blir det Pardy på Fredag brudar?? ;) hahahaha!

Pusshejs på dej!
My friends. I love them all ♥

Nallen ser sjukt mjuk ut! Vill bara krama den :D



Kommentarer
Postat av: emma

Hej Maya!

Inte visste jag att du hade blogg! :D Kul! :D

2009-03-05 @ 14:11:25
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0