The gäng!

Ikv spenderade jag tid hemma med pizza och kollade på Let´s dance. Maksim ringde mig vid halv 10 och undrade vad jag gjorde. Han trodde nämligen jag var hos Bullen och dom. Men icke så nicke var jag det. Utan Jag gick ner och frågade mamma om lov att få ta bilen till Sbg och det fick jag. Jag hade redan myskläder på mig så jag tog bara bilnycklarna och mobilen och såklart mitt körkort ifall man skulle träffa på pål-is :P ahhah skämt och sido :D
Kvällen blev rolig, lr iaf de 2,5 timmarna jag var där. Gänget festade förutom jag och Josse :D
Resultatet blev såhär, Dåliga bilder jag vet, men det är med min mobil kamera.....

     
        

TJOhej, nästa vecka blir det grand och då jävlar ska det festas ;)
Puss sov gott. Älskar er mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0