That´s life


  •  Hur vet man när ngt inte är rätt?
  •  Hur vet man när ngt är rätt?
  • Varför ska det vara så jävla förbannat svårt för?


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blir fan galen. Jag är redan galen.
Att jag ens orkar med detta jävla tjaffset som pågår. Finner inte mig själv in denna situationen ens. Jag vill inte vara i denna situationen. Varför inte bara förstå ngn gång??????? :'(......

Mår verkligen as alltså. Fan, varför skriver jag ens om detta i min blogg för? Ingen som bryr sig iaf.

That´s life!.................. And it sucks!
Trodde år 09 skulle bli ett bra och kärleksfullt år, men det är raka motsatsen till att det är det! Skiter fan snart i allt!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag finns här för dig, alltid <3

2009-03-08 @ 13:26:56
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0