Sovmorgon!

Att ta sovmorgon på morgonen är nog bland det härligaste som finns, iaf när man ska asa sig upp igentligen ur sängen halv 7 för att hinna med att äta, sminka sig, toa besök och allt annat innan man ska till bussen som går 20 i 8. Idag tog jag sovmorgon! Sov till kvart över 10. Käkade en talrik Cornflakes med mjölk. Sen på med mysdressen och sen vidare med cykeln upp till tågstationen. Tåget går nämligen varje timme från Bma på vilket håll man än ska. Mkt bra tågförbindelse här :) Tar 1.5 timme direkt från Bma till Malmö liksom :P hahah!

Började med svenska kl halv 12, skulle läsa igenom ett nationelltsvenska häft. Sjukt tråkigt. Sen håltimme IGEN, sen Mibas då vi bara tittade på film:S Så sjukt onödiga dagar i skolan när jag kunde varit hemma och pluggat på Religionen :@ hahahah hade inte plugagt ändå :P Hade sovit :D 

Idag förresten när jag vaknade kännde jag att jag hade ont i nacken, hade fått en liten lätt nackaspärr :/ Känns det som iaf. Tog bussen hem idag vid 20 i 4. Fick sluta tidigare som vanligt så fick vänta i skolan med Jimmy och Jon i över 40 min. Sen hoppade jag av vid tiansgården, gick upp till tågstationen ( de som bor i bma vet att det dock inte är så långt fär imellan). Väntade där i säker 15 -20 min innan morsan kom. Jävla förseningar. Håll tiden för guds skull. Blev genomblöt dock när jag väntade :/ Sjukt synd om mig :s hahahah! :)

Hittils har jag bara käkat och suttit och snackat med Sara, bullen och ngn konstig typ Tom :P Hahahah skojade :)
Ska väll plugga senare på religionen som jag knappt pallar :/ Så sjukt trött på skolan :/ Men är nog inte bara jag som är det dock. Finns även andra som är det också :)

Tjo hopp hej nu ska jag bege mej :)
Finns inget bättre än mina vänner, ni vet vilka ni är ♥

Fest i helgen igen brabbar och töser??  ☆

     

     

Hahha My friends, iaf några av dom som var i skolan idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0