Home

Nu är jag hemma igen. Var nyss på Shell-macken i Bma och sökte helgjobb, men icke så nicke att det fanns ngt :(
Hur ska jag få ihop pengar till allt nu tills innan sommaren? Ställer mig den frågan hela tiden, men kommer inte fram till ngt bra svar. Jag är sjukt fattig student!

I nattes som jag i Sbg igen. Mysigt som vanligt :) Var hemma vid lite över 1 för fick sjuts av Malin. Snällt, tack.
Igår var jag, Malin, Bullen och Eddie hemma hos Eddie och tittade film och popade poppcorn :) Gott. Vi var jätte trötta allihopa så jag och malin stack hem vid 1 tiden. Vi tittade på filmen "på smällen" ahaha sjukt rolig. Gud vad jag älskar små bebisar :) PÅ tal om bebisar så vill jag ha en kattunge :D Gud vad härligt det hade varit. Mysa med den om lördag kvällarna då man oftast vill slappa för man har röjt kvällen innan :D Funderar starkt på att skaffa en kattunge. Nu till sommaren och allt :P

Vilka gulliga bebisar :)


         
Helig Birma                                 Maine Coon                        Ragdoll


    
Norsk skogskatt                    Norsk skogskatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0