Schlager-Sällskapsspel-3 rättersmiddag kl 01

Igår var jag och Anna, Ida, Bojje, Acke och Timmie hemma hos Acke och tittade Schlagefestivalen :) Det var väll en sådär bra låt som vann. Men hon förtjänade dock en förstaplats :) Enligt mig!

Efter det blev det sällskapsspel som jag är urkass på ;) Ni vet nog vad jag menar :) Hahahah! Vi spelade först " så det kan låta" där man var i par och skulle nynna, rita, sjunga, lösa frågor osv. Faktiskt ganska kul :) Sen efter det blev det typ något spel för juniorer :) Och det var där jag var så kass :P ahhahah usch vad jag skäms :)



Vi spelade ungefär till kl halv 1 då jag och Anna var tvungna att dra till Karlshamn för att hämta mina föräldrar som hade varit på fest :) Mamma sa innan på dagen/kvällen att de inte skulle bli så sena men trots det var vi hemma kl 3 i nattes :) Hahahaha.
När jag och Anna kom fick vi 3 rättersmiddag :) Mums. Först fick vi en jätte god kaka. Sen var det en tallrik med lax och massa gott som vi åt. Sen fick vi efterrätt - Pannacotta. Så sjukt gott. Det var körsbärs grejs ovanpå :) Sen blev det Huvudrätt. Kyckling med potatis och kantarettsås :) Helt underbart.
Vi tyckte dock vi fick grejerna i fel ordning men det var skit samma för vi var hungriga :) Vi hade inte käkat sen typ middags lr ngt :) Så lite mat kl 1 på natten passade alldels utmärkt :)

Sen sjutsade jag och Anna hem 2 st par och av det ena paret fick jag 100 kr för jag sjutsade hem dom. Tog inte mer än typ 3-5 min :) Och det andra paret var för fulla för att ens fatta vart de bodde :P ahha nej skojade :)

Sen kom jag och Anna tillbaka där mamma och pappa var. Där väntade vi ungefär 15 min, trots att jag hade gått in och sagt att de skule komma. Sjukt segt där ett tag. Men äntligen kom de ut och vi började köra mot Bma igen :) Vi var hemma kl 3. Sen var det sovdags för lille mig och sov till kl 12 idag :) Det förtjänade jag :)

Idag blir det nog en slappedag fast har tanken på att ut och gå en runda sen. Hade varit skönt och uppfriskande med tanke på all den goda maten vi fick igår ;) Hahaha, Skämt och sido :)
Nu ska jag titta lite tv och om det inte är ngt bra tar jag väll kanske och tittar några avsnitt av Sex And The City!

Tjohej, jag älskar er mina vänner ♥
Se Ya :)



          



Kommentarer
Postat av: Timmie

Du kan nog mer än du visar ibland:) du va ju grym på Så det kan låta iallafall:)

2009-03-15 @ 13:36:50
URL: http://timmieaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0