Orka?

Fy vad jag har mkt plugg nu framför mig känner jag.
Prov i morgon i Religion. Ska ska skriva ett PM tills på Måndag och lämna in. Lämna in 25 st frågor som rör exakt 8 kapitell i en bok om Projekt och företagande. Om man gör de frågorna så snabbt som möjligt är man ledig från den lektionen på måndag morgonen typ 4-5 ggr framöver. Så tänkte passa på att göra de tills på Måndag så är jag ledig.
För är så förbannat trött på morgonen. Fast sjukt trött på skolan också. Men snart är det förbi och då börjar arbetslivet. Som sagt det heter ju inte sommarlov nu när man går ut skolan utan då blir det ist ARBETSLÖS :) Hahah!

På tal om trött, sov jag till halv 12 idag :) Duschade och gjorde mig i ordning och drog till skolan så jag var där till lite innan halv 1. "Gick" till skolan idag för sov i SBG i nattes. Annars brukar jag ta bussen och det är sjukt segt. Men i morgon får jag ta bussen. Ska ha följe med Elin Pelin också :) Min pärla :D

Annars idag har jag softat i Sbg efter skolan också, hade dock bara 1 timmes lektion och då tittade vi film :S Gjorde mat till mig, pluggade lite och tittade Tyra Show, sen var det Top Model sen efter det var det ett avsnitt av Sex And The City :D sjukt bra eftermiddag :) Hahah :D Kom hem vid lite över 8, mamma mötte mig vid busstationen-vi gick hem. Sen har jag pluggat lite och sitter här nu. Orkar verkligen inte plugga mera :( Så sjukt trött på det där nu.


Tjo hejsvejs, My friends ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0