Mus i vårt hus!

Förvånadsvärt hade vi en mus i vårt hus idag på morgonen! Mamma ropade nere från källaren att - MAYA kom, det är en mus här inne. Jag gick ner för jag tänkte att , " nej inte är det det" men minsannodag var det de.
När mamma skulle öppna fönstret i deras sovrum så ploppade musen ner på golvet. :D hahha. vi stängde in den i rummet genom att blockera dörröppningen och där var vi, jag, mamma och musen! :D
Vi började såklart med att titta under sängen ifall den fanns där men icke då :S kollade bakom gardinerna och där var den, och den sprang snabbt som satan så både jag och mamma skrek och trodde den skulle rusa över våra fötter :P hahaha. Sjukt äkligt! mamma sa till mig att hon var tvungen att dra till jobbet och att jag fick ta hand om musen :S

Hon tänkte dock inte att jag har skola och att min buss går 20 i 8. Jag hade knappt fått på mig kläderna i morse förrens hon skrek liksom. Försökte fånga den där jävla musen i säkert 20 min minst. :@ Tillslut fångade jag den, med en span och en shyffel :D Sjukt stolt. När musen kommit i spannen så sparkade jag till den och musen blev ännu räddare. Rätt åt den :@ Mohahahha :D

Sen kom Elin för jag hade ringt tidigare på morgonen och sagt att jag inte han med bussen för var tvungen att fånga en mus i mammas och pappas sovrum innan jag drog till skolan. :S Jag blev desutom jäkligt varm av att leta efter den där musen så fick klart duscha osv  efteråt :D Sen var det dags för skolan :P........




Kommentarer
Postat av: Elin :P

HAHAHA, sjukt kul kan riktigt se det framför mig, haha först musen sen du efter den, haha :P, Du är en riktig musfångare :D, haha:)

2009-03-04 @ 17:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0