Läkaren

Idag var jag hos läkaren för min mage har aj aj :( Det gör ont i den alltid efter det att jag käkat, sen kan det vara ett tag efter. Det gör ont iaf.

Idag annars har jag inte gjort ett skit, började med att äta när jag kom hem från skolan. Sen bädda ner mig under täcket och titta på film. "Beck-gamen" Men dessvärre somnade jag efter halva filmen :) Trött idag :)
Sen hörde Patrik av sig och undrade ifall jag ville komma, men sa till honom att han får styra upp det där eftersom jag inte orkar idag :) Men han har inte fixat sjuts till mig ännu och kommer väll bli allt för sent när han väll fixat, så det blir väll till att sova ensam i sin säng i natt och sakna honoms närhet :( Snyft :P

Nu ska jag snacka med Elin lite och sen hoppas jag att Pj hör av sig, och inte allt för sent :) För jag har plugg också att göra och det orkar inte jag riktigt :)
My friends ♥
Patrik ♥

Hejhopp :) Bloggar väll snart om någon dag igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0