Kan inte sova pga....

.....många anledningar ikv


För det första:
Min älskade panna, jag finns här för dej. Kommer alltid göra det. Vad som än händer och hur långt ifrån varandra vi är så kommer du förbli min bästa vän. Du kommer ta dej upp på topp igen, det lovar jag dej. Det må ta tid, men låt det ta den tiden. Det är kanske bäst så. <3

För det andra:
Så har jag prov i morgon i MIBAS (människor i behov av stöd), sjukt tråkugt. Ska kunna lite om vad Autism är, ADHD/DAMP,Konsentrationssvårigheter, Invandrabarn och Demens är för ngt. Har pluggat lite nu ikv och jo jag kan det mesta. Fast det märker jag i morgon om jag har pluggat tillräckligt lr inte. Sov trots allt en del innan ikv, sen har jag duschat och lite så. Man hinner inte allt.


För det tredje:
Så har jag en jobbentervju i morgon också inne i Krstad vid halv 5 tiden. Vi skulle träffas på Café Fenix, om det nu är ngn som vet vart det ligger :) De ser iaf ut att ha goda bakelser/kakor där inne för jag och Malin var där inte för inte så längesedan :)
Lite nervös kommer jag att vara eftersom jag inte träffat denna personen innan, men det kommer nog gå bra!
Önska mig lycka till :)


För det fjärde:
Så längtar jag tills PÅSK, då blir det fest. Jag fyller nämligen 20 år! Gud vad tiden går snabbt. Ska antagligen hra lokal!
Min önskelista är inte så lång i år. Önskar mig nämligen bara en sak och det är pengar. För jag ska ut och resa i början av sommaren. Av sina polare kan man alltid önska sig lite make up, gärna från Make Up Store. Finns nämligen en butik inne i gallerian i Krstad :) Fick reda på att en ögonskugga kostar ungefär 130 kr.


5 bra anledningar till att jag fyller 20!

1. Jag får handla ut på systemet lagligt
2. Jag kommer in på 20 årsgränsen ute på puben ( fast får man iof det året man fyller 20, spelar ingen roll om man fyller tidigt lr sent på året)
3. Jag får antagligen mer i timpeng än den som är 18 år, ifall jag anställs
4. Jag får ta in sprit från Tyskland, lagligt ( ska nämligen ner där innan sommaren, får jag hoppas)
5. Den 4 april har jag haft mitt körkort i 1.5 år



Påtal om resa och födelsedag så behöver man pengar för att kunna resa...
...Och för att kunna resa så behöver man pengar så man kan:

1. Betala sin resa tur och retur
2. Ha med sig en bunte med fickpengar
3. Ha roligt med sin barndomsvän :)
4. Kunna shoppa lite...
5 ....Och framför allt kunna ta sig en drink lr två (supa helt enkelt) Haha :P

Jag och Tilda ska ut och resa i början av sommaren. Det ska bli så skönt att komma iväg. Det blir troligtvis Mallorca.
Vi hade bestämt oss för att boka en resa till Magaluf men vi är inte riktigt säkra på det där om vi redan ska boka.
Våra planer har gått över till att vi ska vänta in i sista veckan och boka. Så vi får en restresa lr sista minuten resa som det också heter. Det blir antagligen mkt billigare, fast då kan vi nog inte specifiera oss så mkt p att vi ska till just Magaluf eftersom det är en restresa. Vå får se vart vi hamnar :) Det kommer nog bli bra till slut :)


Nu ska jag ta och försöka sova igen. Har jag suttit här nu och fått ut mina tankar och önskningar :) Så jag säger god natt på er alla, sov gott!
My friends ♥, and you!
Kommer kanske bli mamma till en Norsk skogskatte bebis i Maj :)

                     
               :)                                           :)                                         :)

Kommentarer
Postat av: Anna

tack <3

2009-03-26 @ 02:54:44
URL: http://happygrey.blogg.se/
Postat av: emma

Haha ja Melle är rätt söt ;D



Men vadå är det din katt på bilden? Så sööt det var isf! :D Mice wis!!

Och lycka till på jobbintervjun! :)

2009-03-26 @ 10:01:01
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/
Postat av: Robin

Vad är det som är så bra med alkohol?

2009-04-01 @ 19:27:31
URL: http://rsvedling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0