H&M

Fick H&M tidningen för någon dags sedan, men tittade inte i den förrens idag. Annars brukar man alltid titta i katalogen när den kommer men jag hade väll inte tid just då :)
Shit vad mycket vår och sommar kläder det var i den. Jag bara länngggggggggtar efter sommaren. Denna sommaren ska blir bra, har jag berstämmt mig för :) " man kan ju alltid önska" hahah :P

Fastnade särskilt för ett bar 15 cm högklckade skor :) Mååååååååste bara ha dom till sommaren :P Vet dock inte redigt vilken färg. Den oranga färgen är läcker och väldigt cool om man är brun ;) Passar bra till sommaren :)


                   



Det fanns också en väska jag vill ha! :)
Finns även i färgena vit och svart.             Sen var det såklart några söta små toppar :)

       



Och såklart finns det alltid ngn snygg bikini man vill ha. Man ska bara se bra ut i den också ;)
Smal mage till sommaren, Ja tack!


                             
                   

          
          

         




Baddräkt är också väldigt snyggt och sexigt enligt mig ;)


          



Kommentarer
Postat av: Anna

skojar du, jag vill ha allt från h&m. skitmycket snyggt! den väskan har jag med spanat in!

2009-03-11 @ 22:20:09
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0