God morgon allesammans!

                                                                                                     

I fredags var det flippat :) Sjukt full :P Tack Anders för vi fick festa hos dej i lägeheten :) Trevligt att träffa dina polare också och sjukt kul att sjunga singstar :D Jag ägde ju över brudarna ;) Hahahah! Sen bar det iväg till Grand tydligen som jag knappt kommer ihåg hur vi kom dit. Kom ihåg att jag stod i kön iaf :P och att jag dansade med en jävla ful kille senare på dansgolbet ;) hahahaha :D Hade även skickat sms till dej. Hade fått svar men kommer jag inte heller ihåg. Så var bara till att kolla genom mobilen igår, lr gjorde det idag :)

Sov inte så mycket i fredags natt till lördags natt. Vaknade vid halv 8-8  på morgonen och la mig vid 4 tiden typ :P hahaha
Sjukt trött igår var jag :d Det märktes :)
Elin hämtade upp mig vid 1 tiden för jag hade lovat henne att följa med henne till Krstad och handla kläder :P Var ju som sagt långlördag igår :) Så jag gick runt där som en sombie brevid henne ;) hahaha!

Lördags eftermiddagen bestod utav att jag sov typ från kl 4 till 6. Då mamma väckte mig och sa att det var mat. Det var inte speciellt gott det hon hade lagat :(
Sen satt jag lite på msn efter det och snackade med Elin Pelin :) Alltid lika kul :D Hon skulle in till sbg en runda sen vid 8 tiden men jag pallade inte följa med, ville kolla melodifestivalen också :) Agnes var ju med. Gryyyyyyyyyyymmm låt :)
Jag somnade nog vid 1 tden i nattes :) Det var skönt att sova :D Vaknade nu vid halv 10 men gick inte upp ur sängen förrens lite över 11 :) Så det ska vara :)

Skickade även sms till Elin och frågade om hon vill ut och gå idag, hon har inte svarat. Får väll ringa hem till den där lilla flickan :) Elin kommer du ihåg i bilen igår?? ÅÅ vad du ser hängig ut idag patte ;) hahahahaha! Mitt och Elin lilla skämt. Nästa gång vi festar ihop Elin ska vi spitta musiken, du vet på vilken låt :P ahahahha !

Idag blir det slappedag för mig med lite pluggande i schemat och tv tittande :) Anna min panna kommer även hem idag från Sthlm :) Längtat efter henne :)

Hej hopp nu ska jag nog göra ngt annat. Puss på dej, hej :)
My friens ni är ☆or allihopa. ♥
Och en sak till, fy fan vad jag är blå på utsidan av min vänstra fot. Ngn jävel som trampade mig på grand tydligen :S Sjukt ont.


Kommentarer
Postat av: Anna

<3

2009-03-02 @ 03:28:04
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0