Glad?

Idag är jag gldare än sist jag skrev blogg :) Då var allting bara surt och eländigt! Men gldare idag.

Idag ska jag inte göra så mkt förutom att dra till min faster som bor på Mörby backe och äta kvällsmat lr ngt och snacka lite. Blir väll några timmar där. I nattes sov jag i Sbg och ja, det var ju som det var. Kunde inte sova precis :( Så tog lite sov morgon idag. Var i skolan kl 10 :)

Idag hade ja och några till i klassen lektion i skolan mellan halv 2 och halv 3. Det var "målning till musik" Det fanns ju vissa då som tyckte det var skit tradigt, men det är bara att bita ihop och le :D
När lektionen var slut pratade våran lärare med oss om aktiviteten vi hade och hon tyckte det gick bra. Så ett G blev det iaf. Igår var ju jag som sagt lite grinig i skolan och bara ville försvinna och det gick dessvärre ut över en annan person på kvällen., Förlåt, Verkligen förlåt. :( Men idag kom Ann och frågade hur det var med mig. Snällt av henne. Men jag sa dock inte redigt vad som gjorde att jag var så grinig igår. Kan ju inte tala om allt för sina lärare heller :)


Nu ska jag nog laga lite mat lr ngt. Jag måste ju äta för ingen frukost blev det, men har dock ätit 2 st kycklingklubbor i skolan. Men det är inte speciellt mkt kött på dom :(

Så hej svejs :)
My friends ♥

Jag längtar efter sommaren!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0