Freebra!

På tal om Grand och alla fester som är nu. Så måste jag skaffa en Freebra. Kostar 299 kr. Alla kvinnors dröm när det gäller klänningar, tubtoppar och mkt mera! Gå in på länken nedanför och kolla om du är intreserad :D
http://www.freebra.se/

Om Freebra:
Freebra Strapless Bra är en så gott som osynlig BH utan vare sig axelband eller band i ryggen. Perfekt för partytoppen, bröllopsklänningen eller andra linnen och klänningar med bar rygg eller bara axlar! Freebra är din lilla hemlighet!

Freebra ger en känsla av total frihet då den är både bekväm och snygg. Behån är lätt att använda och fäster ordentligt på huden. Behån är dessutom enkel att tvätta och kan användas om och om igen.

Insidan: Silikonet ger en "klistrig yta" som fäster hållbart på huden. Utsidan: 100% Silikon för ett naturligt intryck.
Freebra Strapless Bra är fylligare och smidigare än Freebra Strapless Bra Light och passar dig som önskar lite mer fyllning. Freebra Strapless Bra är även lite mer följbar mot huden eftersom den består av 100% silikon.
OBS! Eftersom Freebra är en intim produkt som klistras mot huden, så har du inte öppet köp och ingen bytesrätt!

Freebra måste vi inhandla till nästa fest brudar :P
(Min blir inhandlad nästa månad då jag har pengar)


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej. Köpte du denna BH? I så fall - vart du nöjd? Satt den på plats hela kvällen eller fick du korr. stup i kvarten?

Frågar då jag letar själv .. Tacksam för all hjälp :D



mvh Kicki

2011-05-29 @ 13:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0