Fredag!

Idag är det Fredag och vad händer idag? Ingen anning faktiskt. Har nyss typ skalat morötter och palsternacka till morsan och satt in det i ugnen med lite salt och peppar och olja på. Det blir gott. Vi ska också grillad kyckling. Mums :D

I nattses som jag i Sbg, det var mysigt. Fast la mig ganska tidigt. Sjukt trött igår efter att ha varit i skolan till kvar över 4 och fixat med mitt projektarbete som skulle vara klart, när jag vanligtvis slutar halv 4. Kände mig lite duktig där som var kvar och gjorde klart det :)
Som sagt ikv händer inte mkt tror jag. Får väll försöka ta mig till polarna inne i sbg ikv kanske och göra ngt. Inte allt för spännande att vara hemma.

Gud vad jag längtar till sommaren då man kan gå i Kjol/shorts och linne:D solbrillor och fina smycken på det och framför allt ha najsiga skor ;)

På tal om att längta efter sommaren kom jag på nu att jag måste skicka in min telefon för den är sönder. Förra lördagen slutade det att fungera att skicka ut sms. Så kan inte skicka ut sms. Men som tur var hade jag min gamla telefon kvar så har den nu sålänge :) Sjukt ful och kass är den, men den duger när det är nödfall :D Hahaha!

SOMMAR!


Se ya, puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0