David Guetta!

Idag har jag varit i tråkiga skolan, fast har jobbat på bra med de olika ämnena i skolan idag. Känner mig riktigt duktig :) Jag är duktig, fast inte alltid :D Vi hade först projekt och företagande och där gjorde jag väll en HALV fråga :D Duktigt av mig tycker jag! Istället lyssnade jag musik på www.youtube.com och hade det bra.

Lyssnade speciellt på en låt. Den påminner mig om Grand i Krstad. Blir det utgång på Fredag tros?? :)

Idag ska jag till Sbg igen, inte alls vad det tänkt. Hade planerat att ut och gå, plugga och försöka få igång min tvbox som är helt off typ :) Men det blev ändrade planer. Ska till sbg och äta, plugga och såklart sova där eftersom vi har sovmorgon i morgon till kl 10, skööööööööööööönnt :D Lite lättare och betydligt skönare att sova i stan när man har sov morgon så man inte behöver upp tidigare och ta bussen:s Det börjar bli lite segt att åka buss nu efter alla år ;)

Tjo hej nu ska jag iväg, ta bussen 5 i 6, Pust den där förbannade bussen, fast det är ju inte helt fel när det inte finns några andra färdmedel för tillfället :)
My friends ♥


Det var denna låten jag lyssnade på :)





:)

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Halloj =) tack så mycket! Jag bor ju inte i SBG nu längre, så om jag inte råkar vara hemma under tiden för din fotosession så tar jag reseersättning. Om bilderna är för MB tillexempel, och om det är något "extra" som kan tillföra min portfolio något så kan jag tänka mig att göra tfp =) Vad hade du tänkt dig?

2009-03-24 @ 22:53:31
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0