SWEDEN ROCK FESTIVAL 2009



JUST DET, det är Sweden rock festival detta året också :) Ganska coolt att det är varje år :P Hahah skojade.
Men det är sjukt mkt folk :) Och de ser ut som stryk :P

I tisdags var jag inte ute på rock utan i Onsdags och Igår. I Onsdags drack jag och Matilda (halvsyrran, Mat Brat).
Elin kom också efter en stund och joinade oss. Fast hon drack inte, hon var vår driver :P Men vi hade roligt på rock, för jag och mat brat var fulla och stannade ungefär vid varje människa, så vi han inte så långt. :D

Nu är det Fredag och vi vaknade av att Mat brats kille Anton ringde vid kvart i 9 i morse. Sedan dess har jag inte kunnat sova. Men Matilda sover ännu. Hon är inte van att vakna tidigt om morgonen som jag gör eftersom jag passar/de hunden.

Idag ska jag och Mat brat nog inte göra så mkt. Kanske åka till Åhus en sväng och hämta några saker. Det kan bli spännande :) Sen senare ikv gör vi vid oss och sen drar vi nog oss mot SWEDEN ROCK! Fasen bud på att köpa ett campingband ikv :P Eftersom alla mina polare har tält på campingen. Men vi får se vad som händer!


Puss o kram, vi ses på rock :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0