Sommar(lov)

Tjo hej!

Har inte redigt haft tid mina vänner att uppdatera min blogg. Har haft lite mkt nu det senaste. Det har varit rock. Söndagen då rock var slut började nämligen våran studentvecka :) Helt galet :) Då festade vi. Det har även varit fulefesten, lekdagen, karnevalen osv :) Sen på fredagen den 12 Juni var det studentdagen. Fan vad roligt det var. Mkt lommor och presenter för min del även lite smycken och En bil från min älskling. Han köpte en bil till mig. Fast vi köpte den igår (16-6-09) Gissa om jag är glad? :)

I söndags  (14-6-09) hade vi balen. Den var jätte fin. Alla var så fina. Det var ute i Bäckaskog.
Jätte fint och jäkligt kul hade vi, iaf jag! (kommer bilder inom kort, även från studenten)


I Måndags (15-6-09) var jag och älskling och tittade på en bil han hade hittat till mig. Den var fin. Vi drog och kollade på den och ja, vi gillade den. Det blev en fin Mazda 626 :) Jäkligt härlig att köra också. Vi hämtade den igår och gissa om jag var överlycklig? :P
Hoppas bara morsan vill ha bilen på sitt namn så vi slipper betala så mkt försäkring om året. Om den skulle stå på mig så hade det kostat 5131 kr om året. Hos mamma hade det kostat typ 1000 någonting. Så hoppas hon vill hjälpa mig med det.


Nu har jag som sagt sommarlov lr vad man ska kalla det. Har äen varit på info möte nere i Hällevik, obligatoriskt för att få jobba nere på rökeriet där jag då ska jobba i sommar. Börjar nu efter midsommar och slutar ungeför vid den 17 Juli. Tog bara 1 månad för jag vill även känna att jag får ngn sommar innan man börjaqr jobba i höst, ifall man nu får ngt :S Jag hoppas verkligen det. Ska  vara på Matildas morsa lite och fråga :) Hoppas hoppas hoppas man kan få ngt jobb där till hösten hos henne i Åhus.


Puss o kram på er
My friends






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0