Yesterdag!


Igår var det verkligen en slappedag :) sov en timme vid halv 3 till halv 4 ungefär, då mamma ropade att jag skulle hänga med och tvätta bilen. Hon tvingade mig med andra ord. Fast det var en helt ny upplevelse. Vi tvättade nämligen bilen i det nya tvättgrejeset i Bma. :) sjukt roligt faktiskt och bilen blev förvånadsvärt ren också :)

Resten av kvällen slappade jag bara och käkade med familjen vid 7 ngn gång :) sådär gott var det. Sen körde jag upp brorsan till maxi för han skulle ha godis, mend et blev chillinötter ist :) Efter det började Melodifestivalen så att säga. Inte jätte bra låtar, fast E.M.D var ju bra och Molly Sandén enligt mig iaf :) Och det var ju dom som gick vidare också :)

Efter det blev det en skräckis som gick på kanal 6 tror jag. Strange Calls lr vad den hette :) Sjukt läskig ;) Lr hur?
Den varade ett tag och delvis mkt reklam mellan åt.. Hot Chick gick igår också samtidigt fast på en annan kanal så det blev lite vexlande mellan de 2 :). Efter det gick det inte ngt speciellt bra på tv så hörde av mig till Anna! Drog dit och käkade nattamacka :) sjukt gott faktiskt. Det började snöa igår visst efter 9 ngn gång och det bara fortsatte och fortsatte :) Cyklade hem vid 2 tiden kanske och då var det säkert 1 dm nysnö som kommit :) Mysigt att cykla i! :)

Kom hem sen och satte mig lite vid datorn. Orkade inte då göra så mkt, inte ens skriva i min blogg :) Syrran var inne, förvånadsvärt :) Somnade nog inte förrens vid 3 tiden för fick ju uppehålla polare som hade brytit näsan några timmar innan.
Fick ett sms " jag kom i slagsmål nyss. Kock min näsa" ! Kock min näsa fattade jag dock inte redigt men anade att det skulle stå Bröt min näsa lr brytit. Stackare. Frågade om jag kunde komma och hämta men hade dock ingen bil + att det snöade som fasen också så hade inte velat ut och köra iaf. Stackare, tycker verkligen synd om dej! :)

Idag har jag varit och skottat uppfarten hos mormor och morfar. Jag och mamma cyklade dit då det regnade också så var ganska blöt efter skottningen och cykelturen. Fick in och värma oss och det blev semla och annat gott :) Mums :)
Fick även ett par ljuslycktor med frostat glas av min snälla mormor :) Here it comes :)






Nu har jag duschat och gjort mig iordning för ska till Sbg en runda och käka :) Gott med lite mat i magen :)
Ska vara i Sbg vid halv 4 så får snart dra :)

Tack för natten i nattes Anna ;) ♥
Hej hopp vi ses my friends :) ♥
Kommer väll ett nytt inlägg senare ikv!


Kommentarer
Postat av: Anna

tack själv <3

2009-02-22 @ 23:30:30
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0