Kvällen i sig själv

Ikv har jag varit ute och gått med min Elin Pelin :) Det var jätte skönt ute. Sisådär +3 grader ute och inte så mkt blåst. Riktigt skönt faktiskt :) Hon kom nog vid 8 lr senare, halv 9 kanske hon var och vi gick väll på 1 timme vår vanliga runda :D Så att säga :) hahaha!

                                                                  
     

                                                                                                                                                                                             


Ikv sitter jag bara och slappar. Riktigt skönt faktiskt :) Fick mina 150 kr idag också :) Och får studiebidraget i morgon så man kan dra ut till Grand :) Fast har dock en fribiljett in dit ;)


Nu sitter jag bara vid datan och gör ingenting. Vill ha nya kläder, skor och en massa smink, men fasen har inte råd :( Måste spara till resan till Magaluf som ska genomföras i sommar med Tilda :P Sjukt kul vi ska ha! :D


Hej hopp gummi säng :)
Nu ska jag nog tråka ännu mera om inte funderar på att gå och påva en stund:d
Börjar halv 12 i morgon, fast måste hinna göra lite på mitt projektarbete som ska vara inlämnat i morgon senast kl 4. Och sen behöver jag uppom Maxi ICA stormarknad :)

Puss på dej, påv dott :) Förresten, Grand i morgon mina vänner. Spitta spriten ;)
My friends! ♥ ☆


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0