Supernatural

Igår var jag ute i Sbg en stund sedan drog jag vidare hem till lilla omtyckta Bma. Där gick jag inom ICA MAXI och köpte mjölk - 2st 1.5 liters, till mamma för hon hade bett mig köpa det. Sen tog jag 2 st drycksyoghurtar - en päron/vanilj och en jordgubbe. Sen på det tog jag faktikst också och plockade till mig lite lösgodis! Mums! :)
Vidare tittade jag på en serie - SEPERNATURAL. Sjukt bra faktikt, bättre än väntat :) Kom inte i sängs förrens halv 2. Så bra var det liksom!

Jag vaknade vid halv 10 i morse och var sjukt trött då och är det ännu men ändå tvingar jag mina ögon hålla sig öppna för att jag ska kunna skriva blogg. haha :)
Vidare idag ska jag nog inte göra så mkt. Hade behövt ringa till CSK I Krstad fast det är väll för sent nu för de har bara öppet vissa tider och jag tror det är vid kl 8 på morgonen, och sen också ringa några samtal angående jobb. Får se ifall man orkar det :)

LIgger fortfarande i min säng med datorn i knät och funderar på att gå och äta ngt kanske, känner att magen är lite tom för jag gick och la mig hungrig igår. Vanligtvis brukar jag aldrig somna när magen är tom men igår gjorde jag det. Ett stort kryss i taket...!



Supernatural!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0