My Thought!

Fick precis abonnemangs fakturan och den var på 656 kr :( känns som om Telenor lurat mig. Får ringa och prata med dom som jag knappt orkar. Så det är väll bara till att betala det och se glad ut lr ngt :(


Att gå vidare från att ens katt har dött kan vara lite smärtsamt i några dagar. Att ens farfar dör kan också vara smärtsamt och varar en del veckor, det beror på hur nära relation man har. Men att gå vidare från att ha älskat en person i minst 4 år kommer man aldrig ifrån, man får bara lära sig leva utan den.

Det känns som ett stort slag i hjärtat när ngt ömtåligt och värdefullt och som man älskar försvinner så småningom från ens liv. Att gå vidare är ett stort slag i hjärtat, iaf för min del. Undrar om jag någonsin kommer släppa det där jag hade i mitt hjärts så länge. Kommer nog aldrig försvinna redigt från mitt hjärta. Kan ju vara bra på både gott och ont.


Att söka jobb och få ngt jobb överhuvudtaget är inte det enklaste här i världen, inte just nu iaf. Så som dom varslar fast ansällda hit och dit från olika företag. Ringde idag på ett jobb men chefen var inte där så får ringa i morgon ist. Har sökt en del andra jobb också här om dagen men är ju bara tröttsamt att leta jobb för man får aldrig ngt resultat :(
Blir väll heltenkelt att man får flytta från Bma och söka jobb utomlands för att kunna få ett jobb lr så får man jobba på en fabrik och hur kul är det liksom. Inte det minsta kul!


Senare vid 4 ska jag sjutsa en polare in till Sbg som ska tatuera sig idag :) Lycka till! efter det ska jag utom lister och hämta Anna hos Jenny. Hon hade tydligen sovit över hos henne :) Hon skrev hon kännde sig lite krasslig igen. Stackare.

Nu ska jag gå och duscha sen lyssna på musik och göra mig iordning. Orkar inte igentligen men är väll tvungen. Kan inte se ut som en skömonster :) hahah :)

Puss kram o hej :) LOVE and Peace! ♥


                   


Kommentarer
Postat av: Anna

vilket gulligt inlägg :) puss <3

2009-02-18 @ 16:37:21
URL: http://happygrey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0