Krstad/Sbg

Började skolan igår igen efter 1 veckas lov! Var som sagt sjukt trött och sov näst intill hela dagen känndes det som :)
Idag tvingade jag mig upp ur sängen, fast gick inte uppn förrens 20 i 8 för skulle in till CSK ett ärende.
Skulle vara där kl 9. Det tog ungefär en 40 min sen drog jag vidare in till Krstad och köpte sminkborttagningsmedel på H&M för hela 34.50 kr :D och gick in en runda till systemet också :P






Sen drog jag vidare till skolan och hade lektion. Delvis redovisning :) Gick sjukt bra, lr inte :P hahaha :D Sen efter det blev det religion och vi fick instuderingsfrågor som ska vara till hjälp tills provet på Tisdag. Igentligen skulle vi ha det nu på Fredag men vi fick han till att ändra det :) Sjukt najs :)
Sen hade vi mibas och bara fortsatte med skrivandet.
Slutade halv 3 idag och hade ju kört till skolan så jimmy fick sjuts hem också :) Varsågod :)

Sedan jag kom hem har jag faktiskt pluggat till ett prov som jag har på torsdag eftermiddag. Känner mig sjukt duktig för jag kan det mesta :) Och sen nu skriver jag ett blogginlägg och käkar godis samtidigt. Köpte det inne i stan idag :P Gott!

Nu ska jag ta provet på allvar igen och plugga en stund :D
Kommer kanske ett inlägg senare ikv :)
My friends ♥
Pusshej på dej! :)
Grand på fredag? - Klart det blir :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0