Otroligt trött!

Äntligen hemma :) Slutade 1 timme tidigare idag för våran lärare tyckte vi var flitiga. Så var hemma nu vod 3 ist för kl 4 :) Vi läste ett häfte och var tysta :D Beror nog på för att alla är så trötta nu efter lovet :P Hon anade det kanske men hon uttryckte sig inte så :D!

Sitter här just nu och käkar popcorn och gör ingenting :) Ska väll ta mig i kragen snart lr senare och ta fram plugg grejerna. Har prov  på Torsdag och Fredag :S It sucks. Får kanske dra till Power dance ikv vid halv 8 ifall jag har tid och lust och framförallt ork. Tycker jag blivit lite lat på det senaste :P hahah :D

Har snart käkat upp alla popcorn :D sjukt äklig mat i skolan. Typ blandade rätter. Sådant de fryser in som varit infryst i typ 100 år lr ngt tar de fram och tror att vi ska äta den! Nej usch äter inte sådan mat så har snart då käkar upp alla popcornen :D Gott som bara den :D Snart kanske det blir en liten sov stund i min säng. Är sjukt trött. La mig kl 2 i nattes. Sjukt segt på morgonen idag :S och var helt deckad i skolan idag :D Men det var det värt :D

Fick nyss ett sms av ngn jag inte har nr till :D Får alltid sådana som skickar och jag inte har de inlagt på mobilen :D Kan vara störigt ibland om det är ngn man inte vill ha sms från lr om man väntar på att ngn speciell ska höra av sig :D hahah :D Tog reda på nu vem det var, Finns ju eniro.se så att säga :D Som jag brukar säga :D


Typiskt mig en fredagsnatt efter att varit ute på krogen :P hahahahha :P


En del saker som (kanske) kommer att hända idag:

  • SOVA
  • Äta
  • Duscha
  • Plugga
  • Ut och gå en sväng
  • (kanske) Power dance
  • Titta på tv
  • Titta ett avsnitt från Andra Avenyn :D
  • Skriva ett blogg inlägg till :D



Tjo hopp nu ska jag göra annat. Välja ut ngt i listan uppanför :P
My friends
Blir det GRANDFREDAG tro? ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0