Today!

För att skapa en blogg.se behöver man ett bra namn, jag spånade ett tag och kom fram till att det får bli madjy.blogg.se bättre fantasi har jag inte direkt, inte idag iaf :) Anna har tjatat på mig nu ett tag att skaffa det lr ja, tror hon har sagt till mig 1 gång :P haha :) Jag har spånat lite på deignerna som redan finns och det är väll inga höjdare precis :/ Finns det ngn som kan göra en design till mig? Hade varit super najs. Fast har hört dock att Ursula kan göra gryma deigners så jag får väll ta och fråga henne :) Hoppas hon är så snäll och omtänksam och desutom har tid till att göra en till mig!

Senare idag ska jag till SBG och göra mig förstådd, hoppas jag! Fast det blir inte förrens senare, typ vid 6 tiden kanske. Tiils dess ska jag hinna duscha och tvätta håret, torka håret, platta håret, sminka mig, välja kläder och inte stressa allt för mkt. kan bli svårt :)

Hej svejs nu ska jag lyssna på lite musik, brännde nämligen en skiva idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0