The....

Sitter här och gör absolut ingenting! Pratade med syrran nyss i telefon och det är alltid lika trevligt och mysigt :) Hämtade Anna innan idag vid lite över 4 och fick en 50 lapp för besväret, haha :P

Ikv hoppas jag på att det händer ngt roligt för jag har sådan energi som ska ut, som jag inte orkar ha kvar i kroppen längre och som definitivt inte ska vara kvar. Vill få bort det gammla och in med det nya :)
Tänker ännu på vad jag fick i ett sms idag. " vi glömmer det" Det träffade mig rätt i hjärtat, men vad gör man.....? Man går vidare!
Har inte ätit ngt idag heller förutom en talrik flingor  vid kvart över 12. Får troligtvis inte ner ngt mat heller i magen. Den är nog ganska uppriven så som själva jag är idag! ♥

Jag längtar till sommaren!

IN med tårarna och ut med leendet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0