The evening

Ikv har jag varit med Anna och vi har alltid lika kul :) Vi käkade varma mackor också och det var gott :) Så Anna passade också på att klicka av några fula bilder på mig när jag käkar. Jag är också alltid lika oseriös och osminkad på bilderna när de läggs upp här :) hahaha!
Någon dag ska jag minsann o da lägga upp fina bilder då jag är sminkad och har fixad frilla som jag vanligvis brukar ha ;)

Here they are.....
                                               min bananmacka,  hahaha ;)

Mat var det här ja.... ;P
Alltid munnen full ;P

och som ni ser så har mitt hår blivit långt, fast vill ha längre ;)


Har inte så mkt mer att skriva förutom att jag börjar nog kvart i 10 i morgon lr så börjar jag vid 1 tiden. Får se vilken buss jag pallar ta :P

Puss på dej, god natt!
My friends, love ya ♥ ☆
Tack kära kusin Emma för du tyckte klänningen var fin:) Balen äger rum den 15 Juni, tror jag och tar studenten gör jag den 12 Juni oag det är jag säker på! :) Du ska bara se klänningen på, jag är helt galet snygg i den ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0