Studentmössa!

Idag fick vi våra studentmössor som vi beställde kanske i Okt förra året. Gud så granna de är :P

Kom nyss hem, mamma hämta mig vid stationen för det regnade som fan :/ Nu snart vid lite över 5 ska jag till Sbg och hämta lite pengar. Äntligen :) Sen ska jag hem och inom Maxi ICA Stormarknad för att handla till min kära mamma :) Vi måste ju äta ngn middag ikv :)

Provet jag hade gick skit bra, sjukt stolt över mig själv! :) hahaha! Det gick som smort :)

I morse hade jag ställt klockan på 20 över 6 som jag alltid brukar göra när det är skola, sen ringde klockan igen vid 5 i halv 7, kl halv 7, och sist 20 i 7. Men gick inte upp förrens kvart i 7. sminkade mig lite lätt och klädde på mig mysdressen (grå) och cyklade till bussen med Elin my dear :)

Ikv ska jag bara slappa och kanske göra lite på mitt projektarbete om jag har lust, tid och orkar de vill säga :)
Bestämmdes också innan idag att vi ska vara i Krstad och förfesta innan Grand :) Sjukt snällt av dej! :)

Hej hopp nu ska jag iväg! Höres senare mina vänner :)
Puss ♥ ☆


      

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiin :D

Fan maya, du skriver som du pratar älskar att läsa det :P Maya du är med bra du :D, har dock inte skrivt ngt om mig i denna men du är allt och lite till :P Du och jag maya du och jag :D

2009-02-26 @ 22:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0