Så att säga!

Varför har vi våra problem? Varför finns det problem överhuvudtaget? Det är bara till att se glad ut och le :D Finns inget bättre än att vara glad och skratta:) Det sägs ju att destomera man skrattar, desto längre lever man. Så är det kanske :) Därför jag alltid är glad och förresten är jag nöjd med livet förutom 1 liten sak. Det är att folk gnäller hela tiden på andra!
Nog om detta :)

Idag blir det FEST brudar ;) Längtar som fan. Ska spitta musiken till max alltså :P Och inte nog med det ska jag spitta dansgolvet ikv :) Fan vad jag längtar. Funderar på att dra ut nykter :) hahah! ALDRIG ;)
Jag börjar halv 12 idag, som varje fredag :) Gryyymt härligt. Kan man sova lite längre :) Fan vad jag är taggad tills ikv :P Fast undrade redan igår vad jag skulle ha på mig idag och jag vet faktiskt inte :( Sjukt svårt att ha på sig ngt som är fint. Även att man har kläder som är najs så vill man ju alltid ha ngt nytt :) Men det får det inte bli för mig denna månaden. Har trots allt en telefonräkning på 656 kr. Saftigt i plånboken.

Drömde helt freakt i natt  också. Hahahah Elin Pelin my dear var med. Och Tildas  pappa kralle:) och en annan brud också, Jo Petra som går handels på furulund. Hon var nog med för vi snacakde om fest igår på lektionen och vi var spittade till max att dra ut redan igår och festa :P Hade dock inte varit så bra :) hahahah!

Just nu lyssnar jag på musik, Volbeat och skriver här på ett nytt inlägg till bloggen. Fick nyss ett sms också. Vet inte redigt vad jag ska skriva tillbaka :/ Sjukt jobbigt att man inte kan fatta ngt någon gång! Pust.
Snart ska jag dra till skolan och träffa mina underbara friends :) Hoppas de är lika spittade tills ikv som jag är :) Tror Malin är det iaf :P
Mamma ska sjutsa mig till skolan idag ocskå, hon erbjöd sig. Fast hon skulle ju ändå ett ärrende inom Sbg sa hon!
 
NU ska jag avsluta här tror jag och plocka ihop mina grejer lite. Ska också ta med malin väska där det ligger skor som hon glömde förra fredagen hos mig när vi också drog ut till Grand. Eller rättaresagt har hon inte pallat hämta väskan och jag har inte pallat ta med den till skolan :)

Puss och hej på dej! Se Ya :)
My friends ♥ ☆ Förresten Anna min panna, ha så kul i Sthlm i helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0