Oj Oj Oj vilken smärta!


Oj oj vilken sprängande huvudvärk jag har. Vaknde precis om trodde jag hade hamnat i helvetet. Så sjukt ont i huvudet. Fick upp och ta ett Iprem :) Har sjukt Ont i magen också när jag kände efter, haha :(. Det kändes genast bättre :) Som man brukar säga till småbarn " det går om tills du gifter det" lr "jag blåser här på ditt knä så kommer det gå om direkt" Och de tror på det också :) haha så lättlurade :D

Skickade sms till morsan om att få låna bilen in til Krstad idag. Hon har inte svarat ännu :/ Ska nämligen in till Krstad och lämna CV till några affärer :) Efter det ska hag väll söka jobb i ytterligare affärer/cafe. Eftersom jag redan är i Krstad kan jag ta det i samma veva! Blir väll säkert att man hittar ngt fint också och köper det.

Ska ringa mormor och morfar snart och se ifall de vill ha ngt handlat eftersom det bara är min morfar som har körkort av dom 2 och han mår inte riktigt bra just nu :( Ska ringa CSK och be och få en tid. Fast man kan bara ringa mellan kl 10 -11. Sjukt segt ju med telefontider! Vad else ska hända idag? Fest kanske? Sova? Chilla framför tv:n? Har faktiskt ingen anning. Hörde förresten en polare hade FRIbiljetter till Harrys i Khamn :D så kanske drar dit :) Fast då behöver man nerom systemet och handla och desutom slösa pengar. Och jag håller på att spara för livet liksom. Ska ju ut och resa i sommar! :D

Tjo hej! :D


Me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0