Natt!

Nu har jag kommit hem från Grand, Elin hämtade oss :D Sjukt snällt Elin Pelin. Du är en ängel ♥ Hade dock sjukt kul :P dansade som fasen. Å vad jag gillar din stil :P Sjukt najs. Kepsen på sne med luvan halft på kepsen. Vit tröja med tryck på :P smala jeans ner till. Så sjukt najs ;) ska vi inte nämna din blick då :P

Sitter här nu och försöker beskriva den person jag dansade med. Nämner dock inga namn :P hahaha :D

Nej nu ska jag nog ta av mig den svarta klänningen och den lila ögonskuggan jag har + mascaran och sedan krypa ner under täcker och sova! Finns inget skönare att sova när man festat! :D En liten matbit på det :D

Puss o god natt!
My friends ♥
Elin du är en riktig ☆



Tjohej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0