Morgon!

Aj nu börjar min skallebank sakta krypa fram känner jag, hahah :) Som jag hade skrivit i bloggen i nattes vid 4 tiden att jag skulle tvätta bort mitt smink,  ljög jag om. Vaknade nu vid 10 och kunde knappt öppna ögonen för allt smink :) Träffade även en sjysst kille igår som jag dansade med. Nämner inga namn som jag redan skrev i nattes :P Dock träffade jag aldrig Johan, som jag skulle gå in gratis med ;P haha :D


Skrev även i mitt inlägg igår att det blev jag Malin, Josse och kanske Linnette. Men LInnette hade bara varit hos josse innan på kvällen och gjort vid hennes hår :) Sjukt najs faktiskt :D Eddie kom också till mig, för jag hade lite förfest hemma :) Han kom sådär vid lite över 10 och Elin skulle hämta oss vid halv 11 för hon skulle nämligen sjutsa oss till stationen för att vi skulle vidare till Grand! Väl inne på tåget slapp jag betala och det är jag jävligt glad för :D Träffade även Ida på tåget, hon skulle ha med sig en fribiljett till mig in till Grand men hon hade glömt den hemma och Johan fick jag inte tag på så kom inte in gratis som jag hade hoppats på :( Fick betala hela 100 Kronor liksom :D sjukt dyrt enligt mig :P

Elin min baby skulle iväg idag och titta balklänning och rätt som det var fick jag ett sms där det stod att hon hade hittat en fin klänning i Vinslöv :D Hon är säkert sjukt snygg i den, fast snygg är hon ju alltid ändå ;) Senare idag kanske vi skulle ut och gå en runda i det töiga vädret :( Tycker det är lite synd att snön smälter bort :( But that´s life :) hahah!

Nu ska jag gå och tvätta bort mitt smink, ätit frukost har jag redan gjort och sen ska jag lägga mig i sängen och titta några avsnitt på sex and the city! MIn favorit box :P Senare ska jag väll ta mig en dusch också. Sen ikv får jag se vad som händer. Hoppas på ngt roligt :)

Tjohej på dej :D ☆


That´s me :)  -->

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0