Högskoleskit!

Tittar nu på Smallville på kanal 6. Det är sjukt bra. Detta avsnittet handlar om att en kille som kan läsa andras tankar. Och han har en tumör i hjärnan som växer, han ska dö!
Innan dess satt jag och grejade med mitt projektarbete, sjukt tråkigt men var tvungen.
Idag börjar jag kl 1, men ska ta bussen halv 12 till skolan så jag kan få i mig lite mat innan högskoleskitet börjar :P hahah!

Sov till halv 9 och sen dess har jag varit vaken :) Käkat frukost också :) Usch vill inte till skolan idag, så sjukt onödigt :/
Har nog inte så mycket mer att skriva förutom att ställa en fråga!

Hur gick det idag hos läkaren? Blev näsan fixad? - Är lite orolig för dig :)

puss å hej på dej! :)
Friends ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0