Film och mys!

Tittade COPS för ungefär 20 min sedan och de alla som kollar på det vet ju att det går på kanal 6 ungefär varje dag kl 19.00 och för de som inte vet det, vet det nu! :)  Haha sjukt jävla roligt ändå :D! En kille som är skit nervös för ngt. En äldre man kommer och frågar ifall de får kolla hans bil ifall han har ngn drog i bilen för han verkade lite snurrig ute på vägen :D Den äldre mannen tittar i bilen och får tillåtelse också. De hittar en jävla massa saker :P hahaha :D Tyckte det var lite roligt. för den yngre killen säger att de får titta i bilen och spåra den med hund osv :) ahhahaha :D


Jag fick styra upp allting som vanligt:) sms:ade till alla om att vi skulle göra ngt ikv för jag har så tråkigt, vill inte bara sitta hemma varje kväll, usch piii tradigt! :) Det blev att vi samlas hos Eddie och tittar film lr ngt! Alltid roligt att vara med sina polare :) Vet dock inte när jag kommer hem ikv men det blir nog senare. vid 12 - 1 tiden kanske. Det beror på hur trött jag blir :D

My friends


Tihihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0