Äkta Kärlek!


Kära vänner!                                                                                              
 

I nattes sov jag inte alls bra :(. Efter det att jag kom hem från Eddie vid halv 2 tiden så satt jag mig en 5 min vid datorn. Fick se ngt så avskyvärt att ag trodde jag skulle spy. Har mått dåligt hela natten och dagen. La mig direkt efter det avskyvärda jag sett och då var klockan kanske kvart i 2. Kunde inte somna! Sms:ade Elin Pelin och sa vad jag hade sett och hon skickade sms tillbaka, konstogt nog. Hon var vaken! Hon skrev i ett sms att det var för varm för att sova. Konstigt tyckte jag eftersom det är vinter och minusgrader ute :) Vi sms:ade om vad jag sett om hur jag kände mig. Jag somnade nog inte förrens efter kl 3 halv 4 någon gång. Brorsan ringde och väckte mig vid halv 5 och ville hem. Jag sa att jag kör inte och hämtar dej. Sa han kunde ringa hem så svarar pappa så får du se om han hämtar dej! Han ringde aldrig hem utan ist flera gånger till mig. Jag svarade ytterligare gånger och sa till honom att jag försöker sova och att han får ta en taxi lr ngt hem. Lite över kl 5 hörde jag en bildörr smällas igen och en bil köra iväg. Brorsan kom hem. Jag öppnade och han steg in.

Pappa väckte mig halv 8 i morse och undrade varför våran ytterdörr var olåst och hur brorsan hade tagit sig hem i natt. Halvsov igen. Mamma ringde vid halv 9 och undrade lite saker. Halvsov igen. Elin skickade sms vid halv 10 och då vaknade jag igen och svarade. Kunde inte somna om för jag visste jag skulle skriva klart mitt CV. Gjorde det och väntade på mamma. Hämtade brorsan inne i Krstad vid 11, Vi åt sen när mamma kom hem.


Lund!
Halv 2 lr närmre kl 2 kom jag och mamma iväg för att köra till Lund och Malmö och titta balklänning till mig. Tar ju trots allt studenten till sommaren :) Vi kollade först i Lund och där fann jag en Rosa med lite krimskrams på. Fin fast inte sådan jag tänkt mig. Vi begav oss till andra affärer i Lund men hittade inte redigt ngn förrens vid 6 tiden. En jätte fin chokladbrun klänning. Den var ngt alldeles extra. Vi hängde undan den.

Malmö!
Vi begav oss till Malmö ist för inne på Triangeln hade jag sett en jätte fin klänning som shimmrade och var speciell och något alldeles extra :) Vi köpte den. Det var ingen tvekan om den klänningen. Hon som jobbade i butiken tyckte att klänningen var super läcker på mig. Vi köpte den lr rättaresagt mamma betalade klänningen till mig. Vi köpte en passande shal till också :)

Hemma!
En rolig sak. När mamma körde i Malmö var hon helt hysterisk. Hon kan verkligen inte köra bil i en storstad :). Vi och en annan bil höll på att krocka idag i en 3 filig väg :D Gubben i den adra bilden tutade som fan och pratade telefon samtidigt och bara skrattde åt oss. Mamma gav honom fingret :D hahahah! Tyckte det var as roligt. Skrattade säkert i 5 min efter det. :D
Jag och mamma var hemma vid kvat i 9 ikv. Vi käkade och sen hörde Elin av sig och ville ut och gå en runda. Hon ville såklart se klänningen också :) Hon tyckte jag var super snygg i den :P Kom precis hem efter gårundan med Elin. Vi hade ju en del att prata om nu eftersom vi inte sets på ungefär 3 dagar lr ngt :D. Nu sitter jag här och ska försöka få in en bild på min balklänning. Det funkade inte innan men ska testa nu igen :D
Nej får inte in ngn bild. Min kamera kör sitt eget race :P hahaha. Återkommer med bild snarast möjligt!
Hoppas jag kan sova bättre i natt!

My friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0