work, och jäkla förkyld

Igår så hjälpte jag eller rätttaresagt jobbade lite timmar på seven. Först klockan 13oo-16oo, sen hem en vända sen jobba från kl 18oo-23:30. Det blev lite pengar iaf :)

Idag eller under natten/morgonen har jag vaknat ganska ofta med tanke på hur jag hostar. Helt förfärligt. Inget kul. Tänk om jag är såhär förkyld och allt under nyår? Då DÖR jag bokstavligt. Men ifall det nu skulle vara så, får jag väll ta det med en nypa salt och skaffa fram ett leénde på läpparna ändå :) Men det gör jag alltid ändå, för jag är för det mesta glad :D

Senare idag ska jag bog inte göra så mycket. utan bara vara inne. Å jag som ville jobba idag och men går ju inte för är totalt genomförkyld, hostar och är allmänt trött i kroppen. Eller jag har väll något virus i kroppen men ja, ni fattar.

Måste dock iväg och handla för vi har vaken mjölk eller något pålägg hemma :/ Ååå jag orkar bara inte handla :( Men får väll göra det kanske ändå, för börjar bli hungrig, eller jag är j*vligt hungrig nu. Får äta torra knäckebröd, haha :P

Nu ska jag fortsätta titta klart på filmen jag började kolla på igår. WoW spiderman kolar jag på :P Sjukt gammal men den är så rolig :D

Puss ha de bäst. Älskar er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0