Wiiiieeeee, Maya är glad idag

Hej hopp gummi....anka :)
Har ni sovit gott inatt? Själv har jag nog gjort det fast hatt världens konstigaste drömmar, haha :)

La mig tidigt igår eller nej, jag vet faktikst inte när jag la mig. Men vet att jag somnade innan Anna la sig och hon sover ännu. Igår sov hon några timmar på kvällen medans jag var ute på stan och kollade lite kläder och en massa annat. Vet fortfarande inte vad jag ska ha för klänning på nyår, det är illa :/ Det börjar närma sig nu :)

Vaknade vid 07:30 när det ringer på min mobil. Det är Camilla som frågar ifall jag vill jobba på ett barnehage idag? Jag svarade med att jag är sjuk och har ont i halsen och har blivit hes nu också. Vi skulle höras av på Måndag istället. Ååå imorgon är det Freddag och då får jag money, efterlängtade money med andra ord ;)

Idag skulle mamma sätta in mina money jag fick av en snubbe igår, 7500 kronor kontanant. Så nu ska de sättas in på mitt Svenska konto så jag kan kolla och om jag hittar någon fin klänning! :)

Wiieeee, Maya är glad idag :)

Sitter och äter frukost nu, blev hårdkokta ägg med norsk kaviar och knäckebröd till :) Inte för att jag blir mätt på två st ägg och två st knäckebröd men det får duga som frukost, hehe :)

Nu ska jag bara vänta på att morsan ska ringa mig och säga att hon har satt in pengarna. Får väll underhålla mig med något sålänge som tex att titta på nätet ifall jag hittar någon klänning eller kanske jag skulle ta och ställa mig i duschen? Det hade vrit sååå skönt. F*n vad jag saknar badkar. Kunna ligga där i ett varmt bubbelbad med tända ljus på kanten och sedan sätta på en lugnande och skön musik. Det längtar jag efter. Det får bli ett varmt bad när jag är hemma hos morsan och farsan till nyår!

Puss o kram, jag saknar er alla! Ni är guld värda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0