Wiiieeeeee I´m so happy, I´m so glad right now!

Ullala, ikväll blir jag 7500 kronor rikare :) Sen utterligare några tusen kronor på Fredag. Me like! Tycker pengarna bara trillar in nu i December. Väldigt bra med tanke på allt man ska köpa och betala!

Är dock inte hemma hos the family på julafton detta året utan den spenderar jag tillsammans med min bästa vän Anna här i Oslo, men känner mig ändå skyldig till att köpa något litet till the family eftersom jag åker till Sverige några dagar innan NYÅR :)

Skickade nyss sms till Anna om att hon ville ut på byen efter att hon slutat och kolla lite nyårskläder och massa annat onödigt skit man igentligen inte behöver ;P Hon har inte svarat ännu men hoppas att hon vill det. De har ju öppet här för det mesta till kl 19oo, sen i de större gallerierna har de öppet till 22oo tror jag, iaf Oslo City!

Å vill ha en fin nyårsklänning detta året fast vet inte riktigt vilken färg. Svart? Mörklila? Champagnefärgad? -jag har absolut ingen aning alls. Men det ska nog bli löst tills nyårsafton kommer :)

Pusssss ha de, älskar er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0