Varit ute trots allt :)

Fy f*n vad det är glashalt ute :S Har precis varit ute och sprungit, ja jag vet inte bra att anstränga sig när man är halvt sjuk men var bara tvungen att träna. Sprang definiktift mer idag än de andra dagarna trots jag är halvkrasslig och halt på vägen och att det små snöade :D Känner mig duktig!

Men fick dock ont i knät också denna gången :/ Fast mamma hade fått en kallelse, lr jag harde rättaragt fått en kallelse till Halomstad den 14 Januari för mitt knä. Inte bra ännu i det :/ Så vi får väll se. Men jag ska ju såklart vara ute och springa varjedag ändå :)

Nu sitter jag här och rent ut sagt svettas. Sååå sjukt varm trots det är 2 munisgrader ute, fast jag äår ju dock inne där det är varmt ^^ Ska även ta och svettas klart eller vad man säger, sen stretcha eller hur det stavas sen ska jag laga lite mat! Bra med snabba kolhudrater efter träning eller?

Någon som har hadlat nyårskläder/skor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0