Uppe med tuppen!

Uppe med tuppen? ....nej inte direkt!

Klockan är snart 07:30 på morgonen och jag har inte gått och lagt mig ännu. Tittade på en sjukt bra film på tv så kunde inte slita mitt arsle från soffan för att lägga mig till ro i sängen och sova. Så jag är uppe ännu som sagt, men kommer antagligen gå och lägga mig framåt förmiddagen en stund.

Lika dant igår nattes. Somnade vid 08oo på morgonen (juldagsmorgonen) och sov till ungefär kl 12oo. Sen stack jag ju iväg och handlade julmat och så vi har mat resten av de dagarna vi är kvar här i Oslo innan det färdas hem med buss till Sverige den 28 december! Tror dock vi kommer ha mat kvar i kylen när vi åker eftersom Alle hade med sig lite julmat till oss igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0